Wysyłka

Nasze produkty wysyłamy najczęściej w dniu otrzymania płatności. 

Do wyboru masz poniższe formy transportu.

  • Przesyłka pocztowa
  • Przesyłka do punktu odbioru
  • Przesyłka kurierska

Każda nasza przesyłka posiada możliwość śledzenia na stronie przewoźnika.

Wszystkie wysyłki realizowane są z europejskich centrów dystrybucji.

Uwaga: przesyłka pocztowa dociera w 95% w ciągu wskazanych powyżej ram czasowych, jednak nie jest to usługa gwarantowana i niestety zdarza się, że dostawa trwa dłużej. Jeżeli nie możesz czekać sugerujemy, żebyś wybrał dostawę z gwarantowanym terminem doręczenia.

Uwielbiamy pomagać

Zależy nam na Twoim zadowoleniu z dokonanej transakcji.

Jeżeli masz pytanie dotyczące produktu, z przyjemnością Ci pomożemy.

Polityka zwtorów

Sunen Sp. z o.o. koncentruje się na zadowoleniu klientów, więc jeśli zmienisz zdanie, towary mogą zostać zwrócone do nas w każdej chwili w ciągu 14 dni od dostawy przedmiotu. Łatwy zwrot jest gwarantowany! Po otrzymaniu zwrotu przedmiotu otrzymasz pełny zwrot ceny zakupu.

Aby pomóc nam jak najszybciej dokonać zwrotu kosztów, wykonaj następujące kroki:

1. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem info@sunen.com, aby poinformować nas, że powinniśmy spodziewać się zwrotu produktu.

2. Prosimy o zorganizowanie przesyłki zwrotnej do:

Sunen Sp. z o.o.

81-530 Gdynia

Ul. Wroclawska 114

Polska

W opakowaniu należy wyraźnie podać swoje nazwisko i numer zamówienia (nie umieszczaj notatek na opakowaniu, ponieważ ta notatka może być łatwo uszkodzona).

3. Zwracane rzeczy muszą być w dobrym stanie, co oznacza, że ​​możesz sprawdzić przedmiot, ale jeśli przedmiot otrzymany przez nas jest mechanicznie uszkodzony, możemy odliczyć opłatę serwisową od płatności. Jesteś odpowiedzialny za te koszty wysyłki. Zwrot pieniędzy zostanie zastosowany do oryginalnej metody płatności, najszybciej jak to możliwe po otrzymaniu zwracanych rzeczy, zazwyczaj zwracamy pieniądze w ciągu 2 dni roboczych.

Jeśli przedmiot jest uszkodzony, możesz go zwrócić w każdej chwili. Od razu daj nam znać, jeśli coś w Twoim zamówieniu jest wadliwe. Jeśli możemy poprosić o przesłanie fotografii wadliwych elementów na adres info@sunen.com wraz z nazwiskiem i numerem zamówienia, pomoże nam najszybciej rozwiązać problem.